Återvänder till Vindeln!!!

Hallojsan i detta fantastiska sommarväder! :-) HUr har ni det? Svettas ni ihjäl, så är ni inte ensamna om den saken, för det gör jag nämligen...
 
Dagrehabiliteringen går suveränt och börjar närma sig sitt slut. Jag har endast en vecka kvar. Om jag nu tänker tillbaka på den tiden som  har gått förbi sedan jag blev dålig i februari, så har jag genomgått ett helvette, men tagit mig igenom det och kommit ur det frisk och levande! Även om jag har en bit kvar förståss.
I övrigt, går träningen på hemmaplan framåt med en rasande fart! Rullar en halv mil fera gånger i veckan och mår bra.
 
Nu får träningen ligga lite lågt en vecka. För att på måndag förmiddag, återvänder jag till Vindeln!!!!! Jippi!! :-D Jag kommer ha det så himla härligt i norr den veckan känner jag på mig. Har saknat alla SÅÅÅÅ mycket, så ni anar inte! På tisdag ska jag åka in till Umeå för att träffa två vänner därifrån. Det ser jag verkligen fram emot!
Annars har jag nog inte planerat så mycket. Tar dagarna som dom kommer däruppe.
Det finns en sak som kanske inte är sådär jättekul. Emilia slutar jobba när jag är där!! :'( Uääääh!
 
Min rullstol är helt otroligt jobbig! För stor här, där och lite överallt! Den är helt enkelt totalt värdelös. Som tur ar, får jag min nya om cirka två veckor!! LOVELY!!!!! <3
 
Igår hade vi personalträff för alla nya assistenter här på Norrskensvägen 14B. Alla, utom en, kom hit och hade jättetrevligt! Det får vi ta att göra om någon gång tycker jag! ;-)
 
Under Vindelnveckan, vilar jag från allt, även bloggandet. Hade tänkt att skippa datorn den veckan och det är så opraktiskt att blogga från mobilen. Ni får alltså ha lite tålamod. Det blir inget inlägg förrän jag har kommit tillbaka till Stockholm...
 
Det är här jag går på dagrehabilitering!
 
Ha det fint tills vi hörs av igen!
//Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0