Börjar jobba på måndag...

Hej på er i denna fina augustikväll! Hur har ni det? För min del, är det bara bra.
 
Jag tränar som en galning ute nu. Rullar varje dag som det är väder för det. Nu gäller det för mig att passa på nämligen, för snart är denhär säsongen på rullstolskörning utomhus till ända. När höstrusket börjar, blir det nog mest dans, men även armcykeln ska få komma till bruk igen!
 
På torsdag ska jag åka till RSS, för att äntligen hämta min nya fräscha rullstol! :-) Det är på tiden. Den skulle ha kommit för två veckor sedan... Aja, nu får jag den snart i.a.f. tack och lov. Bättre sent än aldrig!
 
Imorgon, ska jag till S:t Lukas kyrka i Kallhäll för ett planeringsmöte. Det är nämligen såhär förstår ni: Jag börjar jobba halvtid där på måndag...!! :-D Överlycklig, men självklart otroligt nervös.
Jag berättar mer om det när jag kommit in i det!           
 
Ska hem till en utav dom nya assisterna och hennes familj på torsdag! Det ser jag verkligen fram emot och jag hoppas att dom gör detsamma...
 
I helgen ska jag förmodligen träffa mamma, träna och ladda inför min första arbetsvecka...
 
Här är min första arbetsplats!!!
 

Sköt om er!
//Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0