Ut på böljan blå...

Hej på er alla i denna otroliga sommarvärmen! Hur har ni det? Jag mår faktiskt väligt bra idag. Tror att det har med vårt väder att göra. Har ni tänkt på hur mycket sådant påverkar humöret? :-)
 
Dagrehabiliteringen på Rehab Station Stockholm, förkortas RSS, går sin tröga gång... Visst är det en bra grej, men det känns ärligt talat väligt trist. Varför? Jo, därför att det börjar bli ganska så enformigt.
En bra sak, är att personalen ska hjälpa mig att få en ny rullstol. Påbörjar utprovning på torsdag! Vet ni vad det är för något som inte stämmer med den rullstol jag har nu? Typ allt. Den är allmänt sliten, men framförallt på tok för stor! Det har hänt en hel del med min kropp på fyra år. 29 kilo mindre.
 
Härhemma händer det ganska mycket om dagarna.'
Jag var hemma hos en utav dom nya assarna och hennes familj i söndags och målade, åt middag och hade filmmys! Det får vi göra om! :-D
Imorgon ska jag, mamma, hennes man och min assistent åka båt! Jättemysigt!
På torsdag efter RSS, kommer två tjejkompisar över för en fika och lite prat. :-)
Min bror och en kompis till honom, ska ge sig ut och tågluffa och räknar med att komma iväg på fredag. Det tror jag att dom kommer tycka om...
 
Annars har jag nog inget mer att berätta för denna gång!
 
Skepp och hoj, imorgon blir det skoj!
 
Ta hand om er, så skriver jag snart igen!
//Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0