Tiden går...

Hejsan på er denna kyliga novemberkväll! Huuuva vad kallt det börjar bli nu...! Hur har ni haft det senaste tiden då? Har ni haft mycket att tänka på precis som jag? Det är jättemycket i mitt liv som skeer nu. Det är anledningen till att jag varken hunnit eller orkat blogga på länge! Jag är medveten om att det var jättelänge sedan jag skrev sist!
 
Vad är det då som gör att det är mycket just nu? undrar ni kanske då? Oj, hjälp! Vart ska jag börja...??
 
Ena orsaken är arbetet. Det är en intensiv och stressig period nu inför julen. Vad sysslar jag med då? Jag har dels varit med småbarnen på öppna förskolan och när man är med där, då är det fullt ös medvetslös i fyra timmar. Barn som vill ha uppmärksamhet på många olika sätt. Det är underbart, men ack så trött jag är efter en sådan dag!!! -.-
Fast öppna försskolans verksamhet, är jag inte så ofta inblandad i. Nej, mina kollegor anförtror sitt pappersarbete till mig väldigt mycket! Skriver rent dockument, plastar in skyltar, kopierar papper, fixar sånghäften, dukar inför trivselträffar, sjunger på gudstjänster och jag vet inte allt!!! Nu närmar det sig jul och julspelen. Där har jag lovat att jag ska medverka också, så jag har fullt upp på jobbet...!! :-)
 
På privata planet händer det också en hel del. Det mesta är ärligt talat jobbiga saker.
Assistansintervjuer startar upp på måndag, då en assistent fått sparken och två ska sluta. Den ena i december och den andra i januari. Tre nya assistenter sökers med andra ord! JOBBIGT!!!
Sedan verkar vården inte veta någonting om någonting, så jag slängs emellan stolar titt som tätt och det är ett jäkla strul!
 
Hinner tyvärr inte skriva mer denna gång och heller inte lägga upp någon bild! Ledsen för det, men jag har inte glömt bort bloggen! Lovar!
 
Sköt om er tills vi hörs igen!!
//Erica

Kommentarer
Postat av: Rebecca G

Hej!
Stressig period hör jag, hoppas allt löser sig innan jul, så du kan vila ut och njuta av jultiderna! :) Ha de supet bra fina Erica!
Kramar Rebecca

2013-12-16 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0