Första veckan på jobbet och genomförkyld!!!

Hej på er denna varma septemberkväll! Allt väl med er? Själv mår jag bättre dag för dag och är nu nästan helt fri från en jobbig förkyldning.

Jag har ju som ni vet börjat jobba nu. Det är lite mycket att ta in såhär i starten, men det reder sig säkert med tiden! ;-) Det är jättekul, men det hade ju kunnat börja utan en dunderförkyldning kan man tycka! :-( Har varit dålig hela veckan, men åkt till jobbet trots detta. Alla verkar trevliga på min arbetsplats i kyrkan och nu är vi personal mellan tjugo och sextio års ålder! Roligt! :-)
Vad har jag gjort på jobbet då? Ja, allt mellan att sortera papper till att träffa och samtala med pensionärer! Det är det roligaste med denhär typen av jobb, att det är så varierat!

I övrigt så har jag nog bara kryat på mig. Började träna lite igår.

Har nog inget mer roligt att komma med denna gång!
Vi hörs!
//Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0